• Porsche 964 Carrera 2
  • Porsche 964 Carrera 2
  • Porsche 964 Carrera 2
  • Porsche 964 Carrera 2
  • Porsche 964 Carrera 2
  • Porsche 964 Carrera 2
  • Porsche 964 Carrera 2
  • Porsche 964 Carrera 2
  • Porsche 964 Carrera 2
  • Porsche 964 Carrera 2
  • Porsche 964 Carrera 2
  • Porsche 964 Carrera 2
  • Porsche 964 Carrera 2
  • Porsche 964 Carrera 2
  • Porsche 964 Carrera 2
  • Porsche 964 Carrera 2
  • Porsche 964 Carrera 2
  • Porsche 964 Carrera 2
  • Porsche 964 Carrera 2
  • Porsche 964 Carrera 2
  • Porsche 964 Carrera 2
  • Porsche 964 Carrera 2
  • Porsche 964 Carrera 2
< >

Porsche 964 Carrera 2

Supercharger

Deze 964 is een echte rijdersmachine!

Zeer geschikt voor het rijden van trackdays want de auto is op veel punten aangepast voor het circuit. Hierdoor is de auto misschien wel beter geschikt voor het circuit dan een echte RS, de echte RS’en hebben namelijk een erg hoge waarde gekregen. Dat zet mensen aan het denken of het wel verstandig is om daar nog mee op het circuit te gaan.

De 964 is origineel afgeleverd in Frankrijk bij een dealer in Lyon. De Porsche is altijd dealer en specialist onderhouden voordat de ombouw naar track car plaatsvond. In 2013 toen de auto voor het eerst is geregistreerd in Nederland is er door Porsche specialist Rennsport zeer veel verbeterd en aangepast (facturen aanwezig). Er is onder andere een compressor gemonteerd waardoor de 964 350PK aan de wielen heeft. De 964 beschikt nog over de originele motor en de volgende fabrieksoptie’s: 220 40% sper, 425 achterruitenwisser, 573 airco, 659 boardcomputer en 980 raffleder. Veel van deze optie’s zijn niet meer van toepassing omdat de auto verre van origineel is. Door de jaren heen is er erg veel verbeterd aan deze 964 hierdoor is zijn er veel facturen bij de auto ter waarde van €100.000,-

slide 1