• Porsche 996 4S Coupé
  • Porsche 996 4S Coupé
  • Porsche 996 4S Coupé
  • Porsche 996 4S Coupé
  • Porsche 996 4S Coupé
  • Porsche 996 4S Coupé
  • Porsche 996 4S Coupé
  • Porsche 996 4S Coupé
  • Porsche 996 4S Coupé
  • Porsche 996 4S Coupé
  • Porsche 996 4S Coupé
  • Porsche 996 4S Coupé
  • Porsche 996 4S Coupé
  • Porsche 996 4S Coupé
  • Porsche 996 4S Coupé
  • Porsche 996 4S Coupé
  • Porsche 996 4S Coupé
  • Porsche 996 4S Coupé
  • Porsche 996 4S Coupé
  • Porsche 996 4S Coupé
  • Porsche 996 4S Coupé
  • Porsche 996 4S Coupé
  • Porsche 996 4S Coupé
  • Porsche 996 4S Coupé
  • Porsche 996 4S Coupé
  • Porsche 996 4S Coupé
  • Porsche 996 4S Coupé
  • Porsche 996 4S Coupé
< >

Porsche 996 4S Coupé

6-bak

Een smaakvolle, goede en originele Porsche 996 is een klassieker in wording! De Porsche 996 4S is één van de meest gewilde 996’en. Dat is ook niet vreemd, want de 4S ziet er nagenoeg hetzelfde uit als een 996 Turbo maar is minder duur in aanschaf en onderhoud. Deze Atlas grijze 4S verkeert in topstaat en is een lust voor het oog.

Deze 996 is in 2005 in België geleverd door Porsche Centre Liège en is al in begin 2006 naar Nederland gekomen. De auto heeft dus geen vaag verleden, alle papieren, documentatie en originele boekjes zijn aanwezig evenals het NAP rapport dat een sluitende tellerstand weergeeft. Het grijze lakwerk verkeert in mooie staat, met hier en daar een klein beetje steenslag. Dit zien wij veel liever dan puntgaaf lakwerk dat vers is gespoten, deze 996 beschikt dan ook over 100% eerste lak. Zo origineel als deze 996 aan de buitenkant is, zo origineel is ook het interieur. Het zwart lederen interieur is werkelijk nieuw, geen beschadigingen en geen doorgezeten stoelen. De kilometers in combinatie met de leeftijd en 3 voorzichtige vorige eigenaren resulteren in een plaatje van een 4S.

Wij hebben de laatste jaren een aantal 996 4S’en gehad. Meestal waren deze voorzien van een Tiptronic automaat, daar is niets mis mee maar uiteindelijk hoort er in een 911 een handbak. De versnellingsbak van deze 4S schakel soepel en strak, in één woord geweldig. Door de fantastische wegligging en 6 cilinder boxermotor blijft het na meer dan 12 jaar nog steeds dé ideale sportauto.

Onderhoud is alleen uitgevoerd door officiele Porsche dealers met intervallen van maximaal 3 jaar of 20.000KM. Recent (91.703KM / 26-01-2017) is er nog voor €2.100,– onderhoud en reparaties uitgevoerd, door een officiële Porsche Dealer.

De volgende zaken zijn uitgevoerd:
– Remblokken rondom vervangen
– Schijven achter vervangen
– Kleine beurt uitgevoerd

 

De volgende fabrieksopties zijn aanwezig: 288 koplamp sproeiers, 342 stoelverwarming, 425 achterwisser, 440 antenne in voorruit, 567 getinte voorruit, 601 Litronic koplampen (Xenon), 635 ParkAssistant, 650 elektrisch schuif/kantel dak, 665 PCM2, 666 telefoon module PCM en 670 Navigatie module PCM

Share this car
slide 1