• Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Executive
  • Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Executive
  • Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Executive
  • Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Executive
  • Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Executive
  • Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Executive
  • Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Executive
  • Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Executive
  • Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Executive
  • Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Executive
  • Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Executive
  • Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Executive
  • Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Executive
  • Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Executive
  • Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Executive
  • Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Executive
  • Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Executive
  • Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Executive
  • Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Executive
  • Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Executive
  • Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Executive
< >

Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Executive

7-zits uitvoering en youngtimer regeling

Still a long way to go!

De Toyota Land Cruiser, voor vele bekend als dé krachtpatser die je nooit in de steek laat. Onder alle terreinauto’s en eigenlijk onder alle personenauto’s, komt de Toyota Land Cruiser in de meeste gevallen als de meest betrouwbare auto uit de bus en komen we ze regelmatig met meer dan 500.000 KM gereden tegen en dan vaak nog als werkpaard met overwegend een zware aanhanger.

Dit betreft een origineel in Nederland geleverde Land Cruiser 3.0 D-4D Executive van bouwjaar 2006 met “slechts” 231.370 KM gereden. Met het Executive pakket rijk aangekleed, maar een trekhaak zit er niet op. Waarom beschouwen wij dat in dit geval als een voordeel? Nou eigenlijk heel simpel, deze Land Cruiser heeft eigenlijk nooit echt hard hoeven werken. De motor en versnellingsbak voelen om die reden nog als nieuw aan, een absoluut groot pluspunt als het gaat om de beoogde levensduur van de componenten die al die trekkracht normaal gesproken over moeten brengen. En vandaag de dag is een vaste of afneembare trekhaak alsnog achteraf relatief gunstig te monteren en kan deze Land Cruiser alsnog als werkpaard de strijd aangaan.

Het betreft een 7-zits uitvoering die zakelijk gezien ook nog eens in een gunstige youngtimer regeling valt. De hiervoor benodigde taxatie kan OPC Classics onafhankelijk verzorgen. Ook ombouw naar grijs kenteken is nog steeds mogelijk.

Nu in de collectie van OPC Classics, deze Land Cruiser with still a long way to go!

slide 1